Startsidan

Veckorevyn borde innehålla mer fakta

Hej alla vänner!

Idag när jag kom hem från jobbet, vi slutade rätt tidigt eftersom vi jobbar så fort, såg jag att jag äntligen hade fått Veckorevyn i brevlådan. Man fick ju den gratis via
Kenzas blogg en gång. Jag satte mig och läste den och insåg vilken skittidning det är. Visst, vissa delar är bra men på många sidor har de hittat på saker och det är så töntigt.

När jag hade läst klart råkade jag somna i sängen och när jag vaknade mådde jag jättedåligt. Jag mår alltid dåligt när jag sover på dagen så jag vet inte varför jag tar av mig glasögonen och blundar. Dumt.

Nu är Eric på curling så jag ska försöka göra något vettigt. Gissningsvis kommer jag bara sitta här och se på Petra Mede Show om det går och äta kladdkaka. Men ja, spela roll, jag är ledig imorgon så jag kan göra vettiga saker då.

Nyss fick jag veta en sak men det fick jag inte skriva om. Om det inträffar kommer jag bli fantastiskt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback