Startsidan

Vårtsvinsbarnet

Imorse vaknade jag av att Eric gav mig frukost på sängen och sa grattis på namnsdagen. Eftersom jag bara har en namnsdag, och den är 29 oktober, så visste jag med all säkerhet att jag inte alls har det idag. Vadå namnsdag sa jag. Ja, vårtsvinsbarn har namnsdag idag. Kul pojkvän man har då.

Igår kom jag på den brilljanta idén att man ju kan spela fotboll på IKSU. Tyvärr vägrade Eric följa med eftersom han är "dålig". Det är han dock inte alls utan han är bara feg. Därför undrar jag nu om det är någon som har IKSU-kort här i Umeå och vill träna fotboll med mig. Alltså det är ju massa andra folk där också men jag vill ju inte gå dit själv.

Kommentarer
Av: Adara - drömmar, foton, teckningar

Nej jag kikade en snabbis på själva programmet, de förkortade ju en hel del. Det roligaste hände egentligen mellan tagningarna.

Haha, nej sitter man som publik är det inte så stor chans att man blir fångad i bild så att man känner igen en!



Haha det hade jag glömt bort. :P Hehe bättre att vara på den säkra sidan. xD

Av: [lisa bjernhagen]

sv: tack ska du ha! blir ju garanterat det en dag :)

2010-03-24 @ 16:23:57
URL: http://lisabjernhagen.com
Av: Frida

tack för tipset!!

Jag tror dock inte att jag kommer ha möjlighet, har ju ingen internetanslutning.. :(

Hoppas att allt är bra med dig!

2010-03-24 @ 17:37:18
URL: http://fairfriday.blogspot.com
Av: evelina

eller så kommer du och tränar med oss i guif?! =)

2010-03-24 @ 19:10:55
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback