Startsidan

På med hjälmen innan det händer en olycka!

Hej hej, hemskt mycket hej.

Idag har jag och Eric varit och ätit kinamat med mamma, pappa och Anna. Jag håller på att kräkas och det blir ju lätt så när det är buffé. Det var i alla fall väldigt trevligt. På slutet tyckte dock pappa att vi kastade i oss för många kokosprickar så han hällde skitstark sås över dem så vi inte kunde äta mer. Kanske lika bra det.

Vi pumpade också cykeldäcken på vägen hem och fy tusan vilken skillnad det blev! Jag orkade till och med cykla upp för hela svingen och det har inte hänt på flera år. När det blir varmare ska jag ta fram cykelhjälmen för nu när jag cyklar så snabbt kan det bli farligt. Är det ingen annan som ska börja med cykelhjälm igen? Det kan bli det nya modet, kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback