Startsidan

Tur att jag inte alltid har dubbelhaka

Vad dålig jag är på att uppdatera. Kanske är för att jag har och har haft lite ont i min vänstra halsmandel. När jag trycker ihop hakan till en dubbelhaka gör det ont. Och när jag trycker där. Gör inte det då, tänker ni säkert nu, men jag kan inte låta bli. Som när man vickade på en lös tand. Fast det gjorde kanske inte ont, jag minns inte. Hur som helst. Ikväll ska jag och Eric se på två filmer på tv4+, 28 dagar och Underbar och älskad av alla. Och så ska jag äta glass för det är gott. Imorgon ska vi träna för att inte må alltför dåligt. Varför tycker jag inte att det är roligt att träna längre? Är det för att Susanne inte är med? Är det för att jag tränar för att bli smal och inte för att det är roligt? Det tål att tänkas på. Adjö!

Kommentarer
Av: bella

Hej sötnos, haft en bra dag?

Av: Erica

Hehe, är svårt att låta bli saker ibland.. ;p

2010-05-09 @ 15:24:07
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Av: Susanne

Hehe det är för att jag inte är med, såklart.

2010-05-11 @ 12:48:34
URL: http://susannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback