Startsidan

Uppdrag

Hej alla vänner!

Jag ska skriva om Monier som är en leverantör av betong- och tegeltak att skriva om dem. Det första jag tänkte på när jag gick in på hemsidan var att den ser snygg och lättnavigerad ut. Eftersom jag inte vet så mycket om tak är det bra att den ser enkel ut. Något jag tycker är väldigt förvirrande är texten "Leverantör av betong & tegeltak" på förstasidan. Jag letade på hemsidan men hittade ingen betong förutom betongtaken, men det är ju inte det det står. Mycket oproffesionellt tycker jag. "Leverantör av betong- & tegeltak" ska det stå för att vara rätt. Sånt gör mig fruktansvärt irriterad! Vill man framstå som ett seriöst företag kan man väl åtminstone korrekturläsa sidan innan man publicerar den.

I övrigt tycker jag hemsidan ser bra ut. Bilderna där man ser hur de olika taken ser ut är väldigt färgstarka och snygga. Det är lätt att hitta det man letar efter och det finns svar på alla möjliga frågor, allt från hur man rengör ett tak till vilka fördelarna med betong framför tegel är. Man ser också alltid vilken sida man är på vilket gör att man inte kan tappa bort sig. Är man exempelvis inne och läser om takvård står det Sweden > Vårda ditt tak > Takvård längst upp. Alla orden är också länkar så man lätt kan gå tillbaka.

Kommentarer
Av: Hanna ♥

sv: åh, gud så skönt! blir inte alls avundsjuk... hehe (a)

kram! :)<3

Av: Anonym

orka !

2010-05-18 @ 22:39:58
Av: A

god kväll! (;

2010-05-18 @ 22:50:34
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Av: Tobbe

Hej! :)

Allt bra? :)

2010-05-18 @ 23:07:59
URL: http://tobbees.com
Av: jasmina

Hej allt bra med dig idag? =)

2010-05-18 @ 23:43:09
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback