Startsidan

Uppdrag, julklappstips

Jag har fått ett uppdrag att skriva om julklappar och julklappstips. För några dagar sedan började jag fundera på vad jag ska köpa för julklappar. Varken Anna eller mamma gav mig något tips på vad jag kan ge dem. Synd för dem, tänker jag, då kanske jag ritar en teckning. Jag kan naturligtvis inte skriva här vad jag har för tankar men det är något smart som de kommer få användning för. Om man inte har någon idé men ändå vill ge sin arma moder något så kan man ge henne en sån här. En gyllene geishadräkt som man sätter på en vinflaska. Nu är ju jag en motståndare mot alkohol så istället kan man sätta den på en saftflaska, mycket godare.

På hittajulklapp.se kan man söka efter passande julklappar beroende på ålder, kön och pris. Gillar man lite roliga saker är hemsidan väldigt bra men vill man ge bort lite personligare saker är den kanske inte att rekommendera. I annat fall kan man ju ge bort en personlig och en rolig sak.

Om man inte kommer på vad man ska ge bort kan man alltid baka en smaskig kaka. Kanske kan man köpa en fin burk att ha den i och sätta en tjusig etikett på.

En julklapp vi fick förra året! Har du ingen fantasi kan du göra något liknande med saker just din vän/mamma gillar.
Julklapp

Kommentarer
Av: lucke

Hejsan, några planer för helgen ännu? :)

Av: Maggie

Det är just detta som är så svårt och förklara för icke troende människor. Enligt oss som tror på gud så står det i bieln att han skapade adam och eva som människor och inte att de utvecklades genom apor eller celler. Har du förresten läst något ur bibeln någon gång?

2010-11-03 @ 16:44:52
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Av: jenny

Haha, läste om dig uppe i hörnet. Särskrivningar är det värsta som finns! JÄTTE JOBBIGT, hahahaha ;)

2010-11-03 @ 16:51:49
URL: http://pussjenny.blogg.se/
Av: Lilla mamma

Jag vill inte ha nån geishadräkt.

2010-11-04 @ 16:54:13
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback