Startsidan

Dagens görelser

Imorse blev jag väckt av telefonen halv åtta igen. Tyvärr kan jag inte jobba idag eftersom jag är sjuk. Jag som aldrig är sjuk! Imorgon ska jag dock till Skellefteå så då måste jag vara frisk.

Nu ska jag bjuda på en to do list så ni får se vad jag roar mig med en ledig dag.

- Diska
- Boka tvättid
- Duscha
- Packa inför imorgon
- Jobba på en fotokurs jag ska hålla i
- Se på Superstars
- Handla om någon vill skjutsa mig, tänker inte ge mig ut i regnet och bli ännu mer snorig
- Gå ut med återvinningen
- Packa inför flytten

Kommentarer
Av: Emelie

Haha, men jag tyckte ni var söta! ^^ Ville inte skratta :O



Gör det! Se den! Helst på bio! Den var faaaaantastiskt bra!



Nawh, tack! Det värmer verkligen :) Älskar dina kommentarer! Ser att du ska hålla i en fotokurs! Spännande :D :D Vad är det för något? Lycka till! :D



Kram!

Av: Emelie

Alltså, jag vet ju vad en fotokurs är, frågan var mer... "Vad är det för typ av fotokurs, vad för innehåll och hur många deltar o.s.v.".. Så du inte tror att jag inte vet vad det innebär ^^ haha!

2010-10-07 @ 19:23:58
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback