Startsidan

Dagens jobb

Åh herre gud vilken dag! Jag har varit vikarie på en högstadieskola och det var värre än att gå i högstadiet själv. Barnen gjorde lite som de ville men jag tänker att så länge de inte stör de som vill jobba så får de väl skita i att jobba själva. Det är ju trots allt deras betyg det handlar om.

Några tjejer, Emma, Tina och Sandra heter de, kollade bloggar på lektionen och tyckte min var rolig. Jag vill bara inflika att de ville att jag skulle skriva ut deras namn, jag får ju inte berätta sånt annars på grund av tystnadsplikt. En annan tjej påpekade att jag har samma kläder idag som på outfitbilden från igår och det stämmer ju. Det är faktiskt inte så lätt att hinna göra sig fin när man får veta att man ska jobba 30 minuter innan man börjar. Därför tog jag det som låg framme.

Jag ska berätta mer om dagen senare men nu ska jag smaska i mig amerikanska pannkakor som Eric har gjort åt mig, vilken hjälte!

Kommentarer
Av: Laila

haha, hoppas att dagen var liiite rolig iaf =) gott med pannkakor =)

Av: Ebba

sv; Åh, vad glad jag blir av en sån kommentar. Just nu behöver jag inte hjälp. Det är bara 65 glosor och 20 verb som ska svetsa sig fast i minnet. Men tusen tack ändå! :)



Kram!

2010-10-18 @ 19:27:04
URL: http://ebbadahl.blogg.se/
Av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag jobbar på en högstadieskola och det är det bästa jag vet ;) Inte alls värre än att gå i högstadiet ju :) Haha, men jag kanske har väldigt snälla ungdomar.

2010-10-19 @ 17:17:43
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback