Startsidan

Besök i badrummet

Fy tusan alltså! Idag när jag hade duschat och skulle ta handduken såg jag att det var en dammtuss på den. Jag skakade lite och den rörde sig nedåt fast den föll inte av. Sen rörde den sig fastän jag inte skakade så då insåg jag att det var en spindel. Jag hade ju inga glasögon eller linser på mig så det var därför det var lite suddigt förstår ni. Jag skrek, fruktansvärt ljust, AAAHHH MAMMA, och skakade handduken så spindeln for ner på golvet. Jag såg att den låg vid avloppet så jag skyndade mig att spola ner den där. Det kändes bra i mitt svarta hjärta.

Har eran dag varit trevlig?

Kommentarer
Av: Sandra

Åh fyfan :s

2010-09-07 @ 13:35:10
Av: Anonym

Ditt fel om det regnar imorgon.

2010-09-07 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback