Startsidan

Gåvorna väller in!

Som jag nämnde tidigare så gillar ju jag att svara på frågor. Därför är jag med i massa paneler och tjänar på så sätt lite pengar och poäng som kan bytas mot saker. Nyss beställde jag hem en kul sak och idag fick jag den. Sen vet jag dock inte när jag ska orka använda den men den är säkert jätterolig. Man kan göra egna chokladpraliner alltså. Tyvärr ingick inte chokladen.

Jag fick dessutom skriva under på en sån där elektrisk grej, precis en sån som jag träffade på i Tyskland. Det kan ni läsa om här.

Elektrisk chokladsmältare från OBH Nordica.

Kommentarer
Av: Sandra

den där maskinen vill man nästan ha, tror heller inte man komemr använda den så många ggr men de verkar vara en kul grej

Av: Daniel

wow coooolt!!!

2010-09-04 @ 09:25:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback