Startsidan

Töntarna av Tylösand

Nyss såg jag lite på Kungarna av Tylesand på Kanal 5. Det är fan i mig det värsta jag någonsin sett! Det första jag tänker när jag sitter där med hakan i bröstet är vad säger deras föräldrar? Vad säger resten av släkten? Vad säger kompisarna? Vad säger grannarna? Vad säger framtida arbetsgivare? Det är ju inte klokt! Och så sitter min lilla pappa och säger att "tänk på att allt du skriver i bloggen finns kvar för alltid". Tacka fan för det säger jag. Jag visar i alla fall inte bilder på mig själv när jag spyr, röker, har sex, dricker mig redlös, dansar på bord, är naken, kissar och så vidare och så vidare. De här personerna i programmet gör det dessutom på tv inför hundratusentals människor. Herregud, jag vet inte vad jag ska säga. Mer än att jag är vettig och smart alltså. Godnatt!

Kommentarer
Av: thea

Vad är det för program? Inte ens hört talas om..



Sv: Jag är dålig på det här med att testa nya frisyrer, är lite för feg av mig.

Av: Kashaya

Aldrig hört talas om det programmet..



Sv. Jo det är svårt att köpa åt småbarn men å andra sidan så tycker jag det nästan blir svårare när de blir äldre.. När de är riktigt små tycker det typ att papperet är det roligaste och vad som är i paketet spelar ingen roll så man kan köpa i stort sett vad som helst.

2010-09-09 @ 12:19:56
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback