Startsidan

Dagens kärlekstips till alla ensamma

När jag kommer att tänka på saker har jag väldigt svårt att släppa det. Jag bara MÅSTE berätta det för någon. Det mesta skriver jag ju här i bloggen och det är nog bra för stackars Eric orkar knappt lyssna på det jag säger som det är.

Hur som helst. Nu kom jag att tänka på en sak så då ska jag berätta det. Det sägs ju att man hittar den stora kärleken, eller en vanlig kärlek för den delen, när man inte letar. Det kan nog stämma för den enda regeln jag fick av mamma när jag skulle åka på språkresa till England 2006 var, "bli inte kär". Hon tyckte att det skulle bli så jobbigt om jag hittade en pojkvän i England. Nu hittade jag en från Stockholm och det var ju bättre även om det inte var tillåtet. Så, nu vet ni, leta inte!

Kommentarer
Av: EmJo

jag letar.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback