Startsidan

Idolfinalen

Robin
Usch så dåligt, vad synd. Han sjöng falskt och flåsade för mycket. Vilken besvikelse, jag trodde det här skulle bli bra.

Varför kan han inte klä sig lite roligare? Bara en färg utöver svart, en gång. Bra sång men ingen gåshud.

Nejmen har ni sett? Han har RÖDA skor! Sången har varit dålig idag om man jämför med hur den brukar vara, synd att det inträffar när allt gäller. Robin sa själv att han har utvecklats mycket men jag tycker snarare att han har gått bakåt i utvecklingen. Han var som bäst på sin audition.

Amanda
Tjusig klänning men vad har hon gjort med håret? Och vad har hon för skor? Hon väljer alltid bra låtar och gör dem bra. I den första låten störde jag mig inte på hennes uttal i alla fall.

Konstiga skor igen, enligt
Bettan ser hon ut som en delfinskötare. Jag väntade på ett lyft men det  kom aldrig. Bra i övrigt.

Vinnarlåten är mycket mer intressant med Amanda. I den här låten störde jag mig dock på uttalet. Trots det tycker jag att hon ska vinna även fast jag hejade på Robin.


Kommentarer
Av: malin

håller rätt mkt med! haha :)

Av: Caroline

okej ska försöka med det:D

jag tycker det var rätt att Amanda vann! dock gillade jag nt hennes frisyr:P

2011-12-10 @ 00:01:39
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback