Startsidan

Chokladmousse, jordgubbar och vaniljsås till efterrätt om ni undrar

Idag fick jag inte hjälpa till och laga middag och eftersom jag är väldigt rastlös av mig fick jag nypa mig själv hårt för att inte bita på naglarna eller något annat äckligt. Vi åt grillspett och det var fantastiskt gott, tyvärr tog jag ingen bild.

Vi konverserade som vanligt folk brukar göra vid middagar och efter ett tag pratade vi om Aliens in America som jag, Lillpojken och Storpojken nu har sett.  Jag råkade säga att Storpojken är lik Justin, Dan Byrd, och det var ju taskigt för han blev upprörd och sa att i så fall liknar jag mamman i serien. Det stämmer ju inte alls så jag tar inte åt mig, hon är ju jättesmal och fin. Jag ska däremot be om ursäkt till Storpojken för de är inte alls så lika. De är mest hårfärgen och vissa rörelser som är lika. Så, förlåt Storpojken, jag menade inget illa!

Efter middagen sa jag hej då till Storpojkens flickvän för henne kommer jag inte träffa mer eftersom jag åker hem på måndag. Då började jag nästan gråta och jag börjar inse hur sjukt jobbigt det kommer vara att säga hej då till familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback