Startsidan

Jag är helt enkelt bäst

Ibland kan man hata sin kropp. Eller varför inte sig själv. Det är ju inte så fantastiskt roligt så då brukar jag tänka så här. Det är ju just min kropp som bland annat kan spela fotboll, hockey och innebandy. Det är min kropp som kan rida, spela piano, baka kladdkaka utan recept, spela gitarr och parkera en bil rakt. Och det är just precis jag som också kan tyska, skriva låtar, sjunga rent, fotografera, lösa korsord och som dessutom får bo tillsammans med Eric.

Så tänk då om jag skulle få någon annans jättesnygga kropp. Då skulle jag ju inte kunna göra en bråkdel av de saker som just min kropp klarar av och det vill jag ju inte. Just därför så är ju jag och min kropp den bästa. Vad kan du och din kropp?

Kommentarer
Av: Lill kusinen din;)

hallo:D hoppas du kommer snart hem till sverige!! så vi kan träffas snart!;) för skulle ju komma till dig innan du for, men jag hann som aldrig:/ Men hoppas vi syns i sommar!! saknar dig lite sen PÅSk!!! kram kram Lovisa:P

2011-07-01 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback