Startsidan

Lista

Hur gammal är du om fem år? 28.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Lillpojken.

Hur lång är du? 179 cm.

Vem ringde du senast? Julia.

Vem ringde dig senast? En försäljare, jag svarade dock inte.

Hur löd det senaste sms:et du fick? Bin gleich da. Kann sich nur noch um stunden handeln. Julia skämtade med mig eftersom hon alltid kommer för sent.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.


När såg du senast din mamma? 30 april.

Vilken är din favoritjulsång? Gläns över sjö och strand.

Vilken är din favoritplats? Landsberg am Lech med Eric.

Vilken plats föredrar du minst? Tunnelbanor.

Var tror du att du befinner dig om tio år? I mitt hus på landet i Sverige eller min lägenhet i Tyskland.

Vad skrämde dig om natten som barn? Det som inte fanns under sängen.

Vad fick dig verkligen att skratta senast? När lilltjejen blev rädd för en fluga.


Sover du med eller utan kläder på dig? Men trosor och tshirt.

Vilka städer har du bott i? Umeå och Landsberg am Lech.

Är du social? Nej. Men jag älskar att prata om någon frågar mig om något.

Sover du på någon särskild sida? Ovansidan av sängen.

Kan du spela poker? Jag låtsas alltid att jag inte kan.

Tycker du om att mysa/kela? Ja!

Känner du någon med samma födelsedag som din? Hana Pees pojkvän Anton.


Vill du ha barn? Ja!

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska och lite spanska.

Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång, den var rund minns jag.

Äger du dyrbara smycken? Nej, slöseri!

Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu Germanys Next Top Model.

Vem är den roligaste människan du känner? Typ alla jag umgås med är roliga.

Vad har du för ringsignal? Chasing the light med Amy Studt.


Flirtar du mycket? Ja tills någon kommer för nära, då lägger jag benen på ryggen.

Kan du byta olja på bilen? Hehe. He. He. Förlåt pappa!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.

Prenumererar du på någon veckotidning? Egoboost Magazine. Kanske, om den är bra.

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bayern 3.

När var du i kyrkan senast? I maj med lillpojken.

Röker du? Nej, det är för svaga, och äckliga, individer.


Kommentarer
Av: Caroline

jaa! :D kakor är alltid gott ;)

vilken rolig lista, den vill jag nog med göra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback