Startsidan

Motståndare!

Igår spelade vi inlinehockey, igen, och när vi började fundera på att åka hem kom en bil med killar och frågade om de fick vara med. Det fick de naturligtvis och vi gav dem rätt bra motstånd. De vann men det var väldigt jämnt. En av dem var över två meter och det såg rätt kul ut när han och Lilltjejen stod bredvid varandra. Jag råkade åka in i honom så att han ramlade och det var ju sorgligt. Själv ramlade jag ju såklart inte eftersom jag har en fantastisk balans.

Vi spelade i ungefär två timmar och det känns i ryggen idag. Eftersom jag har ont i ryggen och inte i låren förstår ni kanske att jag har lite fel åkställning men det beror helt och håller på inlinesen.

Här ser ni en bild på Lilltjejen och den långe grabben.
Inlinehockey

Kommentarer
Av: Yasmine

Ja, saft är också gott:P

Av: Pappa

Hette killen Sören?

2011-06-18 @ 19:42:16
Av: william

bra bild du har gjort;)



Dagens cookie har blivid vald:D

2011-06-18 @ 20:56:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback