Startsidan

Där hoppade hon allt i galen tunna

Lilltjejen jävlades med mig så jag skrev "Lilltjejen är söt och snäll" i en tidning. Hon vet vad söt betyder men inte snäll. Eftersom hon hade jävlats trodde hon naturligtvis jag jag var dum tillbaka så hon trodde att det stod något i stil med "Lilltjejen är söt men dum". Jag skrattade bara åt henne och vägrade berätta vad det betyder. För att hämnas (?) på mig skrev hon stort på min arm "Nina är snäll". Jag skrattade ännu mer. Till slut gick hon och frågade lillpojken vad snäll betyder, han är nämligen rätt bra på svenska adjektiv, och när hon fick veta blev hon arg. Härliga tider!

Nina är snäll

Kommentarer
Av: sandra

Nehe, det tycker inte du. Men för mig är det heeelt OK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback