Startsidan

Det kanske finns en gud trots allt

Har inte jag bloggat idag? Nej just ja, jag har ju suttit på balkongen och solat. Dock inte i bikini, jag tycker det känns genant när familjen är hemma. På måndag däremot, då blir det all in.

Lillpojken var tvungen att gå på gudstjänst idag på grund av konfirmationen. Jag lovade att följa med eftersom han bad på sina bara knän. Dessutom följde han med mig och handlade. Att han följde med och handlade tror jag dock han ångrade ganska snabbt för han sa att jag skämde ut honom. Fantastiskt roligt tycker jag!

Hur som helst. Vi gick till kyrkan och när vi kom dit började folk gå ut. Lillpojken letade reda på en pastor och  han fick sin underskrift. Sen gick vi hem. Härliga tider!

Nu ska jag och barnen roa oss med finalen i tyska Idol.

Kommentarer
Av: Sandra

Sv. kul att du gilla den!!



allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback