Startsidan

Idol 18/11

Robin
Jag tycker Robin var rätt bra idag, jag fick till och med gåshud på sista tonen. Det kan ha varit lite falskt, jag hörde inte så bra för Eric sjöng samtidigt. Tråkigt med svart idag igen, hoppas han byter kläder inför nästa nummer.

Bättre kläder men det känns som att han har haft den där jackan förut? Sången var rätt tråkig. De har ju sagt att han ska sjunga soul så varför gör han inte det? Jag tror han åker ut ikväll.

Amanda F
Amanda är alltid så snygg när hon har kläder i kalla toner, fortsätt med det stylisten! Jag tycker att hon, för första gången, inte gjorde låten till sin egen. Okej, men inte mer.

Inte så snyggt att man såg magen, och vad hade hon för skor? Sången var lite över okej. Jag börjar ledsna på hennes stil nu, hon måste göra mer oväntade saker.

Molly
Den här låten var ju inte så bra men Molly sjunger bra. Kläderna var fruktansvärda!

Fantastiskt! Jag fick gåshud lite överallt och det finns inte mer att säga.

Amanda P
Det här var skrikit och hetsigt. Amanda ser likadan ut varje vecka tycker jag, tråkigt.

Mycket bättre! Jag tycker dock hon såg rädd ut.

Moa
Moa är ju alltid bra men det här var mer åt godkänt än fantastiskt.

Vad skönt att hon ryckte upp sig till andra låten! Det här var fantastiskt och hon var skitsnygg!

Kommentarer
Av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

sv: Ja fyrkantiga naglar är absolut snyggast , jag håller med dig :)



Och ja , det är svårt att få till för att kanterna blir så vassa och går lätt av.Men mina naglar har som tur är blivit lite starkare de senaste månaderna för att jag använder nagelolja , så jag är lycklig som har hårdna naglar och kan ha fyrkantig form :) Förut kunde jag inte det..dom gick av direkt..



Jag gillar Amanda F !! Solklar vinnare enligt mig :)

Av: Anonym

oj det var länge sen jag kollade på idol :P

2011-11-18 @ 22:17:59
URL: http://natalies.se
Av: julia

jag tycker att amanda p ska åka ikväll

2011-11-18 @ 22:24:22
Av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

ååh jag vet inte vem jag ska välja!!! tycker dock att amanda är super snygg ( minns inte vad hon heter i efternamn så kan inte riktigt svara på vem hon är av dom haha )!

2011-11-18 @ 22:43:51
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
Av: Sofie

sv: haha okej x)

2011-11-18 @ 23:58:09
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Av: elin

Jag tycker att rätt person åkte ut:)

2011-11-19 @ 10:17:04
URL: http://apieceofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback