Startsidan

Mamma, pappa och mormor på tv!

Jag har fått i uppdrag att skriva om att spela bingo och det passar ju väldigt bra eftersom att mamma, pappa och mormor var på Bingolotto i söndags. Redan efter tre minuter hade de varit i bild några sekunder. Konstigt nog hade jag missat dem men det var för att jag trodde de skulle sitta på läktaren och inte vid något vip-bord som de gjorde.

Man kan ju också spela bingo på nätet men det tycker jag verkar läskigt, man vet aldrig om sidan är seriös eller inte. Dessutom har jag ju otur i spel eftersom jag har en sådan himla tur i kärlek.

Förutom Bingolotto på uppesittarkvällen brukar jag inte spela bingo. Jag gillar inte att betala för saker där jag inte är säker på att jag får någonting för det. Förresten brukar det vara pappa som ger mig en bingolott den 23 december så att jag kan spela.

Kommentarer
Av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår en tävling på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-01 @ 16:24:11
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback