Startsidan

Recension av Idol 4/11

Olle
Han borde ha haft en tightare t-shirt, i övrigt var stylingen bra. Sången var bra men det lyfte aldrig. Han har en sådan mysig och bra röst men den kommer som aldrig fram. Väldigt synd.

Amanda F
Hon ser cool ut och hon sjunger himla bra. Dessutom är hon alltid spännande. Hon måste dock lära sig uttala alla ord.

André
Det känns som att André har haft samma kläder varje vecka. När får han testa scenkläderna? Han sjunger bra men nu börjar jag nästan ledsna på honom.

Amanda P
Hon sjunger ju fantastiskt men när ska gåshuden komma? Hon skulle ha tagit falsettonen utan falsett, då hade hon lyckats. Vad hade hon på sig förresten?

Robin
Jag håller med Alexander Bard, tråkig t-shirt och skrikit. Det började väldigt bra men sen blev det mest jobbigt. Synd.

Molly
Det här var ju sorgligt men å andra sidan har ju Molly aldrig varit dålig förut så hon blir snabbt förlåten.

Moa
Behöver jag ens skriva något om det här? Jag hade gåshud genom hela låten, på armarna, låren och i pannan.

Kommentarer
Av: Sofie

sv: Ett riktigt jävla helvete var det! Usch! en dröm som krossas är aldrig roligt.. men nu får man väl se framåt istället :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback