Startsidan

Ännu värre när de är fulla

Imorse gick jag till postlådan för att lämna mina filmer och på vägen dit mötte jag en man som sträckte ut armarna som för att krama mig. Jag gick längre och längre ut mot kanten av vägen och eftersom han var rätt långsam hann jag förbi utan att han tog i mig. Jag tycker människor som vill ta i mig mot min vilja är väldigt obehagliga. Det spelar ingen roll om personen är utvecklingsstörd eller en "vanlig" gubbe som luktar svett, jag hatar det!

Måste man krama eller skaka hand med släktingar som man knappt känner? Tack och lov har jag inga sånna släktingar som jag inte gillar men jag antar att många andra har det. Hur som helst så har jag en bubbla där jag inte vill ha in vem som helst. Bara sånna jag tycker om alltså. Men nu behöver ni som känner mig inte bli rädda, så länge ni inte luktar svett eller är konstiga på något sätt så är det ingen fara.
Man som vill kramas

Kommentarer
Av: Erika

så du tycker inte att de är jobbigt när folk som inte lukar illa och är svettig tar i dag:)

Folk älskar att peta på mig tror att dom måste kolla om jag är levande eller nått och jag kan tycka att de är jobbigt:)

sen andra svettiga äckel el alkisar dom är super snuskiga så dom vill man inte ha petande på sig:) dom andra kan man stå ut med även om man i bland skulle vilja bli lämnad i fred:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback