Startsidan

Boka restaurangbord

Jag har fått ett uppdrag att skriva om att boka restaurangbord. På den här hemsidan finns det många restauranger i Stockholm men i Umeå finns det bara en. Det är ju lite synd men det kanske är så enkelt att man inte måste boka bord i förväg i Umeå. Bor man i Stockholm verkar man dock behöva boka bord på de finaste ställena, det har jag läst i böcker.

Jag går i och för sig inte så ofta på restaurang och äter och att boka bord känns inte alls aktuellt. Kanske är det för att jag är en känd bloggare som jag kan komma in så lätt överallt i Umeå eller så är det för att det aldrig är fullt. Det kan ni fundera på.

I Stockholm, Göteborg och Malmö finns det ganska många restauranger att boka bord på men i övrigt är det ganska fattigt. Efter att jag har publicerat det här inlägget kanske fler restauranger blir medlemmar på sidan och då får vi kunder mer att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback