Startsidan

Diktskrivar-Nina

Jag skrev väldigt mycket dikter när jag var yngre, sen blev jag lyckligt kär och slutade skriva. Det kanske är dags att börja igen. Den här betydde ingenting för mig när jag skrev den för exakt sex år sedan men nu är den mitt i prick.
 
Jag minns när vi tittade på varandra
vi tittade och såg inga andra
men dom blickarna är slut
för det där, det var ju förut

Jag minns när vi log mot varandra
vi log och såg inga andra
men dom leendena är slut
för det där, det var ju förut

Jag minns när vi rörde varandra
vi rörde och såg inga andra
men dom beröringarna är slut
för det där, det var ju förut

Jag minns när jag var en glad prick
när jag hade en gnista i min blick
men den gnistan är slut
för det där, det var ju trots allt förut

Kommentarer
Av: Linnéa

Gillar :)

Av: traderareshop

Hej fina=) kika gärna in min blogg om du vill vinna vita flatform sneakers eller bara inspiras och ta del av mina erbjudanden. Ha en underbar dag!

2012-08-05 @ 16:44:32
URL: http://traderare.blogg.se
Av: traderareshop

Hej fina=) kika gärna in min blogg om du vill vinna vita flatform sneakers eller bara inspiras och ta del av mina erbjudanden. Ha en underbar dag!

2012-08-05 @ 16:45:17
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback