Startsidan

Recension av Melodifestivalen 4

Charlotte Perrelli - The Girl
Ganska svängig låt men Charlotte ser tyvärr inte så bra ut i det där håret. Hon måste ha lugg, så är det bara.

OPA! - Allting blir bra igen
Det här var inte så bra. Det känns som att de kom med för att de måste ha med genren. Dumt svt, satsa på bra musik istället. Verserna är dåliga, refrängen okej.

Dynazty - Land of Broken Dreams
Om de ska ha med ett hårdrocksband så ska det vara en suverän låt. Det är inte det här.

Lotta Engberg och Christer Sjögren - Don´t Let Me Down
Låten kommer säkerligen spelas för fullt på p4 men inte i Melodifestivalens final.

Hanna Lindblad - Goosebumps
Det här kan fungera. Coola kläder och bra röst. Låten är rätt svängig.

Axel Algmark - Kyss mig
Hade det varit Håkan Hellström hade det fungerat med med den här okända killen blir det nog svårt. Han borde ha rakat bort mustaschen.

Lisa Miskovsky - Why Start a Fire
Lisa har gjort några sjukt bra låtar men den här var bara okej. Synd tycker jag. Den blir dock bättre och bättre. Jag vill bara inflika att jag har tränat hockey med henne.

Danny Saucedo - Amazing
Hyffsad låt men det räcker inte för att slå Loreen. Skönt, då vinner hon. Coolt nummer.

Till Andra Chansen
Jag tror att Hanna Lindblad kan lyckas ta sig till andra chansen.
Charlotte kan nog ta sig vidare trots missödet med håret.

Till Finalen
Danny känns rätt självklar.
Jag tror att de lite äldre kan tycka att Lisa Miskovsky är trevlig.

Kommentarer
Av: En blogg om 5 systrar

Var gärna med på DAGENS BLOGG!

Vi systrar utser 10 vinnare imorgon kväll.



KRAM från Systrarna Backström

Av: Mathilde

Var med och TÄVLA om 5 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG TILL SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande)



Direkt länk!

http://happyfluffy.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-gratis-plus-tjanst-hos-rembyco.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla, gå gärna in på min blogg och säg vad du tycker. =P

2012-02-25 @ 22:19:18
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
Av: jenny <3

Hejhej! Allt bra? :)

2012-02-26 @ 00:16:19
URL: http://byjenny.webblogg.se/
Av: inspireme ❀

Alltid lika kul att läsa andras omdömen om Mello! :)

2012-02-26 @ 20:36:17
URL: http://inspireme.spotlife.se
Av: Fanny -Mina val, mina problem

SV: Hehe, nejdå! ;)

2012-02-27 @ 19:15:57
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback