Startsidan

Fast man blir ju inte så brun

Som om det inte vore nog med sorg så fick jag veta en fruktansvärd grej i går. Jag berättar mer om det sen. All energi i dag går åt till att försöka äta. Har hittills fått i mig en macka. Det passar ju för övrigt väldigt bra att det regnar ute, då slipper jag ens tänka på att gå ut.
 
Jag skrev förut en gång att gravida kvinnor går runt och smeker sina magar. I dag såg jag något ännu mer fascinerande, en blivande mamma höll handen på sin ena tisse. Det verkar ju himla lattjo att vara gravid, vilka friheter!

Kommentarer
Av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej där! jag ska faktiskt åka till flygplatsen nu, vad ska du göra denna onsdag? kramar

Av: Anna

Här i öknen har jag blivit pådunsad (ett ord?) två gånger av gravida kvinnor. Boom, rakt in i min rygg bara. Märligt. Är man inte rädd om magen? Eller kanske det är som när man köper ny bil och den är lite större än den gamla. Man har inte koll på svängradien.

2012-07-13 @ 11:44:46
URL: http://lifeaccordingtoskog.devote.se/
Av: Anna

Men Nina, vad är det för fruktansvärt grej du fick reda på?

2012-07-18 @ 20:58:23
URL: http://heute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback