Startsidan

Kanske ska studera engelska istället för franska

Jag chittchattade lite med Lillpojken i går och det var trevligt. Tyvärr känner jag att min engelska börjar försvinna så snart får jag väl börja prata tyska även med honom. Exempelvis så kan jag inte stava på engelska längre, det blev en tysk form av ordet.
 
 
Jag blev glad i alla fall för när jag frågade vad de ska göra i sommar sa han "Åka till flygplatsen och krama dig väldigt hårt, så snälla kom!". Jag ska verkligen försöka ta mig till Tyskland i sommar. Synd bara att hen där uppe  gör allt för att förstöra för mig.

Kommentarer
Av: Ella - Au Pair i Tyskland

Ja, trist också att du bor så långt bort från landet som det nästan går i Sverige... Från Skåne är det så enkelt och snabbt och billigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback