Startsidan

Det snöade till och med lite

Idag när jag cyklade hem från jobbet tyckte jag för en stund att det var medvind. Ha ha...ha. Hur kunde jag tro det? Den dagen jag har medvind...

Något som är roligt med att jobba på sjukhuset är att alla som ska åka hem säger "Jag hoppas att vi aldrig träffas igen". En annan rolig sak är att jag går förbi förlossningen och där sitter det ofta nyblivna föräldrar med sina små bejbyssar. Idag såg jag ett par som hade fått bilder på barnet i magen och sen ringde de till farmodern och berättade. Härliga tider!

Kommentarer
Av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ ALLTID TÄVLINGAR!

Haha "Hoppas vi aldrig ses igen".. Haha kul första gången man får höra det :P

Av: I'm stuck in this fucking rut

läskigt med sjukhus ju :o

2012-03-08 @ 07:23:34
URL: http://emjo.blogg.se/
Av: lotta

ring mig också!!!!

2012-03-08 @ 10:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback