Startsidan

Allt påminner om Tyskland

I dag var vi på Kulturnatta som är en återkommande tillställning, eller "organiserad glädje" som tyska mamman skulle ha sagt, här i Umeå. Haha, hon är så rolig tycker jag! Nåja, det var i alla fall trevligt och mycket folk. Jag tror alla umebor befanns sig i centrum och det är inte varje dag det händer. Vi åt i alla fall årets första glass i solen och Eric shoppade lite. Nu ska jag kanske ta en varmdusch för trots att vi är i mitten av maj är det bara tio grader ute. När kommer sommaren?

Kommentarer
Av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

SV: okej :)

Av: ELIN CECILIA

haha två lååånga år kan jag tänka mig ;)

2012-05-20 @ 12:04:18
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback