Startsidan

Hur ofta är jag seriös?

Oj vad det hettade till i kommentarsfältet inatt! Härliga tider! Nu ska jag svara, folk är ju helt otroliga.

När jag var 16 år och vältränad utan en millimeter fett på kroppen tog mina lår i varandra, tyvärr beror det alltså inte på vikten. Jag tänkte mest att det vore najs att kunna springa utan hinder.
Nej nej, nu är du ute och cyklar. Rasism handlar om raser, inte om man röker eller inte. Jag är INTE rasist.

I övrigt, jag får väl hata vem jag vill och skriva om vad jag vill i MIN blogg? Jag får väl prata med vem jag vill? Eller? Skulle du prata med en person som just har rullat sig i bajs? De luktar också illa.

Du tycker att min blogg är bitter, det tycker inte jag. Jag tycker den är aslattjo. Jag berättar om det roligaste och tråkigaste som händer i livet, det är det som är intressant att läsa om. Vem vill läsa om att jag har lekt med Nisse och ätit glass och nu ska jag se tv hej då. Ingen.

Kommentarer
Av: Frida

Du är så jävla bra Nina! :D

Av: SARAH CARLSTEN

Ha en bra dag! Härligt väder ute! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-02 @ 12:22:00
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Av: Patricia♡

Klart, alla får skriv och tycka vad de vill^^

2012-05-02 @ 12:46:04
URL: http://patriciac.blogg.se/
Av: B3

Btw. Du hade visst fett på kroppen när du var 16. Sen det jag vill poängtera är att rasism handlar om att dra människor som är i en grupp över en kam. Du drar alla rökare/snusare/dom som dricker på helgerna över en kam vilket klassas som rasism.

2012-05-02 @ 17:29:29
Av: e

"Rasism är en indelning av människor i ett hierarkiskt system av raser, där vissa raser ibland tillskrivs moralisk rätt att härska över andra. Begreppet används även för att beteckna en tro på att skillnader mellan mänskliga raser berättigar diskriminering."



skulle nog kalla detta hat:



"Hat, en passion, vars grund är en olustkänsla vid föreställningen om hatets föremål och som yttrar sig i ett permanent begär att skada detta."



källa wikipedia

2012-05-02 @ 20:45:24
Av: b3

Rasism är ett hatbrott och en källa som wikipedia används inte inom de lärdas värld eftersom alla (förutom e) är väl medvetna om att wikipedia är en wikisida som kan ändras av gemene man.

2012-05-02 @ 23:43:27
Av: Jessica "Jeissie" Persson

gillar dem inte det du skriver, varför ska dem då läsa det? det är ju också frivilligt att läsa..

2012-05-08 @ 14:12:57
URL: http://jeissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback