Startsidan

Kissnissar

När jag och Eric åkte buss till fjällen förra månaden så hände en rätt så lattjo grej. Jag gick på toaletten och när jag var färdig skulle jag tvätta händerna. Jag tryckte på knappen men det lät bara en massa, inget vatten kom. Jag hittade våtservetter som jag torkade mig på och sen gick jag ut. Eftersom vi satt nära toaletten hörde vi hur det lät i vattengrejen när en annan tjej var där inne. Vad kul, sa jag, då kan vi höra om folk tänker tvätta händerna eller inte. Efter ett tag kom en kille och uträttade sina behov. Det lät ingenting, en äcklig kille alltså. Ingen kille försökte tvätta händerna men alla tjejer gjorde det. Män är äckliga! Och nej, de tog nog inte av våtservetterna för de var inte lätta att hitta.

Kommentarer
Av: lotta

ha ha!



hörru?! vet du varför min arkivlista åkt ned till botten? det ser ut som det blivit för smalt, men hur sjutton gick det till? tacksam för svar.



noobbloggaren

2012-05-15 @ 15:10:32
Av: lina

sv: hehe jag tycker också att några av hennes tryck är konstiga men just den här var snygg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback