Startsidan

Naturligtvis vann jag över Bettan...och Susanne

Springningen i går gick ganska så bra. Tyvärr är jag ju uppfostrad med "kom igen nu, ett varv till" när man trodde att man var färdig på fotbollsträningarna så jag var inte så trött när jag gick i mål. Fikat som vi fick efteråt var himla gott och i det stora hela var det en trevlig kväll.

I dag känns kroppen lagom mör, precis som det ska vara. Man kan ju undra hur Susanne känner sig. Eller Bettan, som spydde för att hon var så trött.

Jag tänkte publicera en vacker bild på mig när jag springer men jag har kollat på både VK och VF men det fanns ingen bild på mig. Sorgligt men sant.

Kommentarer
Av: Yasmine

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden efter ett halvår med fullt fullt pluggande! Nu kommer jag att bli kvar också! Häng med igen, nu är allt som förut :D

Pussar och Kramar

//Yasmine

Av: lotta

duktiga du!

2012-05-31 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback