Startsidan

Springklädsel

Nejmen, är det inte en Size Me som ska ut och springa? Nejdå, det där var en tidig lördagsmorgon för några veckor sedan, idag ska jag ju till jobbet. Hur som helst så ville jag bara visa upp min nya springoutfit. Skorna köpte jag på Stadium för 499 kronor. Jag fick jävulskt bra hjälp av en grabb där! Kläderna köpte jag på Team Sportia för 299 kronor för båda. Notera att man ser trosorna. Nästa gång ska jag ta på mig ett par svarta hade jag tänkt.

Har ni sett rosen på bokhyllan förresten. Eric hatar den och därför kan jag inte låta bli att hänga upp den.

Kommentarer
Av: lotta

ha ha! jag gillar size me :)

2012-05-10 @ 12:22:30
Av: Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag

sv: Ja ! Löshår är riktigt dyrt tyvärr ! Förra gången köpte jag hår som kostade över 900 kr , inte okej !



Ja du ser ut att ha väldigt fint och välmående hår ! Lyckliga dig !! :)



Åh vad duktig du är som är ute och springer !

Av: Erika

SV: Tjena tjejen:)

Hur är det med dig???

Händer det nått kul i helgen eller????

Kram

2012-05-11 @ 13:52:06
URL: http://prickelin.blogspot.ocm
Av: Rebecca - modeblogg med outfits

Snygg träningsoutfit!

2012-05-12 @ 12:40:38
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback