Startsidan

I dag har hanen skämt ut mig

Jag hade tänkt mig en lugn lördagsmorgon men det tänkte inte hanen. Klockan sju steg jag upp och begav mig till en träningsaffär där vi köade i två timmar för att komma först in. De 50 första som handlade för minst 300 fick nämligen en goodiebag. Jag skämdes eftersom det var rätt uppenbart att proteinpulvret inte var till mig. Naturligtvis var det dessutom banan i min bar men tack och lov ville hanen byta. T-shirten sa jag att jag ville ha medium på men de gav mig small ändå. Naturligtvis hade jag rätt. Men ja, vem bryr sig, jag ska ju bli fittare.

Kommentarer
Av: Caroline

vad duktig du är!:)

sv; vad bra att du hittade skal till din mobil:D

Av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

shit vad tidigt att köa!! Men mössan var ju fin :D

2012-10-27 @ 21:30:32
URL: http://adaras.se
Av: Alice

Sv: ja de blev riktigt coola ;)

2012-10-27 @ 22:02:20
URL: http://Createdbyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback