Startsidan

Fröken Frimans krig

Jag har sett Fröken Frimans krig och det ska du också göra. För att förstå feminism kan det vara bra att ha lite bakgrundsinformation och det får en i den här serien. Dessutom är det lite roligt också. Seså, nu har du något att göra i kväll!
 
Fröken Frimans bror - "Det här var fars beslut, det var inte mitt."
Fröken Friman - "Och du protesterade förstås högljutt kan jag tänka mig."
 
Precis så är det nu med vita kränkta män "men jag har aldrig våldtagit eller slagit någon kvinna, buhu (men jag säger aldrig ifrån om någon drar våldtäkts-/misshandelsskämt)".
 
Jaha, du fattar inte? Ett exempel är "Chris Brown's Greatest Hits".
 
 

Kommentarer
Av: Jennifer

Åh, jag har inte hunnit se den, tack för påminnelsen - jag ska ta och se den nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback