Startsidan

Kakorna var inte heller fy skam

I går var jag och hanen och firade lite jul med hans familj. Jag fick ett par snajsiga långkalsonger som jag ska testa direkt efter att jag har skrivit klart det här, hade visst glömt bort dem. Inte så konstigt kanske när det är FUCKING PLUSGRADER UTE! Skitväder. Hur som helst så hade de gjort fantastiskt god mat, speciellt julskinkan vilket är lite konstigt eftersom jag inte gillar det. Som grädde på moset fick jag med mig en matlåda till dagens jobb så nu vill jag inte se julmat på ett år ungefär.
 
På tal om jobbet så var det roligt i dag för jag fick lära mig lite nya läkarsekreterargrejer som jag ska få lära mig på praktiken efter lovet. Roligt i dag men desto tråkigare sedan när jag kommer somna av repetitionen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback