Startsidan

Måste hinna göra nytt bröd också

Oj vilket rörigt dygn jag har haft. Jag for till jobbet som vanligt och sen cyklade jag ner på stan och träffade Vickan. Jag införskaffade en tjusig tröja som ni får se sen. Hanen ringde och sa att vi skulle åka och grilla i skogen så han plockade upp mig och vi begav oss några mil inåt landet. Klockan var strax efter tio när vi kom hem och då var det ju bara att hoppa ner i sängen. I morse var jag lite sen och skulle bara ta på mig hjälmen innan jag skulle gå ut till cykeln. Hjälmen var naturligtvis inte på hatthyllan för den hänger ju på cykeln i stan. Som tur var var hanen vaken och kunde skjutsa mig. I dag ska vi ha middagsgäster och senare har jag träning så det blir varken lugn och ro eller sömn i dag heller. Men ja, sova kan en ju som bekant göra i graven.

Det finns faktiskt lite LCHF-färdigrätter, den här goda fisksoppan exempelvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback