Startsidan

Min önskelista

Det är en månad kvar till julafton och då passar det ju bra med en önskelista. Jag lär ju inte få så mycket julklappar i år men kanske kan listan hjälpa någon annan som känner en 25-åring (HAHAHA SOM ATT MÅNGA ANDRA ÄR LIKA NÖRDIGA SOM JAG (=vill ha grammatikböcker)).
 
  • Dyr choklad
  • Ben & Jerry-glass, smak Chocolate Fudge Brownie
  • Sällskapsspel, gärna med frågor
  • Böckerna Svenska skrivregler och Språkriktighetsboken från Språkrådet
  • Presentkort på Cyberphoto
  • Att skriva texter i vården av Elisabeth Legl
  • En bok med tysk grammtik
  • Spännande ekologiska råvaror
  • Prenumeration på Språktidningen

Kommentarer
Av: ST

Jag önskar också mig diverse kunskapsböcker, hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback