Startsidan

Nöjd kund på Team Sportia

Jag köpte ju ett par nya fotbollsskor förra veckan och nu tänkte jag berätta mer om det. Jag sa till en pojke som jobbade där att jag ville ha de bästa som skjuter bra. Dessutom skulle det vara läder och de skulle inte vara så spetsiga vid tårna. Och inte så gräslig färg. Han traskade i väg till lagret och kom tillbaka med fyra kartonger. Den första lådan jag öppnade innehöll de här skorna och jag såg direkt att det var mina nya skor. Jag låtsades dock som att det inte var det för de var ju trots allt gula.
 
Jag testade och frågade och han hjälpte mig i minst en halvtimme. Till slut var jag nöjd och då sa han att han skulle följa med till kassan så att jag skulle få ett bättre pris. De kostade egentligen 1200 kronor men var nedsatta till 1000. Jag fick dem för 800 kronor och det var typ hälften av vad jag hade tänkt lägga ut.
 
Team Sportia har alltid så kompetenta medarbetare och en får så bra hjälp där tycker jag. Jag har testat skorna nu också och jag är så himla nöjd med mitt köp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback