Startsidan

Skönt att slippa laga lunch

I dag har jag varit på ettårskalas och barnen verkade glada över boken de fick. Min väninna hade bakat så himla mycket och fina grejer att hälften vore nog. Liksom förra gången jag var där fascinerades jag över hur städat och perfekt de har det hemma. Själv har jag ju inga barn men bor ändå i ett råtthål. Närå, vi har så fint så. På tal om vi så kommer hanen hem i kväll, han har varit i fjällen sedan i tisdags men det skrev jag inte här för då kanske det kommer läskiga typer och ringer på eller nåt och det vill jag ju inte. Åh vad jag ska klamra mig fast vid honom när han kommer!
 
Efter kalaset var det dags för match för barnen jag tränar och innan matchen sa jag åt dem att de är asduktiga och att de bara skulle skärpa sig så de spelade riktigt bra. Tyvärr blev det lika men det är ju bättre än förlust.
 
 

Kommentarer
Av: Sarah

Va kul me kalas :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback