Startsidan

Mitt superintressanta 2014

Beskriv året med tre ord.
Upp och ner.

Bästa köpet?
Min rymliga och bekväma ryggsäck som jag har till jobbet varje dag.

Vart reste du under 2014?
Låt se. Till Storuman, Lycksele, Örnsköldsvik och Hemavan. Living on the edge.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Jag klarade de två sista tyska A-kurserna, läkarsekreterarutbildningen och fick fast jobb. Att min tyska väninna kom på besök. Återträffen från nian.

Har du blivit bättre på något?
Medicinska termer och tysk litteratur.

Vad var extra dåligt med året?
En släkting lämnade jordelivet och springer nu runt på friska ben.

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Jag vann två kilo choklad när vi var på en delfinal av Melodifestivalen!!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Börjat med och gjort klart läxorna i tid så att jag kunde ha stressat mindre.

Vad spenderade du mest pengar på?
Världens mysigaste weekend i Örnsköldsvik.

Dina planer inför 2015?
Att ha flera veckors semester för första gången! Resten av planerna får ni ta del av om ni följer min spännande blogg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback