Startsidan

Kunskap är lätt att bära

Här sitter jag och jobbar i Excel. Vi har fått lite uppgifter och jag har mer problem med att veta hur jag ska räkna ut procent och sånt än hur programmet fungerar. Men ja, jag ska väl inte klaga, de andra i klassen är ju äldre än jag har och förmodligen inte studerat matte på ännu längre. Fast å andra sidan har ju många av dem hus och förstår hur amorteringar och räntor fungerar. Men jag ska kämpa på och det ska inte framgå på torsdag att jag inte kan. Det en inte kan kan en ju som bekant lära sig.
 
Jag hade tänkt spela lite piano nu när vi äntligen har fått bort sängen som stod i vägen men jag hinner typ inte, jag måster ju hinna sova också.
 
 

Kommentarer
Av: MATILDA

använder också excel och det är riktigt klurigt innan man lär sig sen är det så jäkla bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback