Startsidan

Ibland vill en ju bara kräkas

I morse var jag på ett strålande humör så jag steg upp och gjorde scones som vi avnjöt med massa pålägg. Lite senare på dagen fick jag ett sopigt, och framför allt dyrt, besked som förstörde min dag. Sen fick jag lite massage så nu mår jag bättre och försöker studera. Det går inte så bra för jag hittar nästan ingen fakta, oerhört störigt.
 
Fittstim - Min kamp i går var ju för övrigt deprimerande. Stackars stackars Pär Ström som fick en teckning med en snopp som skulle klippas av, han måste verkligen ha blivit rädd! Bra att de inte tog upp alla gnälliga feminister som blir hatade och hotade varje dag på grund av att de är för allas lika rättigheter, det hade ju bara blivit KACKLIGT!
 
Läs.
 

Kommentarer
Av: Fredrik

Jag var på den pubkväll som Pär Ström anordnade och där den feministiska mobben dök upp. Jag kan med gott samvete säga att det inte var trevligt alls. De var mycket aggressiva och delade upp sig runt borden och idiotförklarade oss alla. Teckningar delades ut med en delad penis mm.
I täten var Marias Sveland och Mian Lodalen. Att Maria Sveland sen skrev en bok om det hat hon fick utstå kan väl bara kallas dubbelmoral.

2014-01-31 @ 12:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback