Startsidan

Kul med lite motion

I dag åkte vi skridskor med några andra och det var roligt men eftersom det var första gången för i år fick jag lite ont i fötterna. Bra träning för fotbollen är det i alla fall.
 
I går när jag var på väg hem med bilen kom det en dåre och körde om mig på en liten väg som om hen hade jättebråttom. Jag svor lite men tänkte att det kanske hade hänt något, som bekant ska en ju inte döma andra förrän en har gått en mil i hens mokasiner. Hur som helst. Bilen svängde in på parkeringen och mitt framför näsan på mig tog den vår parkering. Jag ställde mig en bit bakom så att personen som körde skulle fatta att hen skulle ge sig av men ingenting hände. Jag är ju inte den som brukar ställa till med scener men efter någon minut när ingen hade klivit ur bilen bestämde jag mig för att gå och påpeka att det är vår parkering, sådär lagom stöddig och rädd. När jag kom fram satt min systers pojkvän och flinade i förarsätet och min systers skratt hördes ända till Kina som en sa när jag var liten. Kul.
 
Förresten är all ventilation avstängd sedan i onsdags och det är så sjukt äckligt, det luktar matos sedan i går fastän vi hade fönstret öppet. Tänk bara hur länge det luktar när vi har bajsat...
 

Kommentarer
Av:

fin blogg:)

Av:

svar:självklart är inte utséende allt, men det är vikgigt att man mår bra med sig själv, för det är sig själv man ska leva med resten utav livet. och jag måste inte träna för att se ut på ett visst sätt, men för att själv kunna må bra. hoppas du förstår.k ram.

2014-01-20 @ 19:22:36
URL: http://xolizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback