Startsidan

Om Sverigedemokraterna

I dag fick jag ett meddelande på Facebook som jag tänkte dela med mig av. En del av det alltså, jag vill värna om personens integritet för sådan är ju jag, jag tycker inte att en bör näthata även fast personen i fråga tycker fel. Hur som helst, läs vad det står och fundera på vad och vilka det är ni funderar på att rösta på om ni funderar på att rösta på Sverigedemokraterna. Sen ska ni se den här filmen, ni lär er massvis om samhällskunskap och er själva.
 
 
 
 

Kommentarer
Av: Pico

Ja, jag funderar på att rösta på SD. Skulle du kunna förklara lite för mig hur en anonym kommentar på Facebook kan vara ett argument för eller emot att rösta på SD.

2014-01-16 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback