Startsidan

Jag ska fira med att sova

GISSA VEM SOM HAR SOMMARLOV?! Fy tusan så skönt! Eller ja, jag bad läraren kika så att jag inte har missat något men förmodligen är jag färdig med tyskan. Bara en kurs kvar innan jag har gjort hela Tyska A. Dessutom fick jag, precis efter att jag lämnat in sista quizen, omdömet på mitt arbete om Freiburg och det var jättebra. Tyvärr får vi ingen korrekturläsning på det så jag ska skicka det till Lilltjejen så att hon får rätta det sen när hon har tid över. Hon är bara 13 år men jag litar helt och fullt på hennes språkkunskaper. Hade jag skickat en svensk text för korrektur till valfri 14-åring jag tränar i fotboll? Aldrig, de har fullt upp med att kunna stava till fotbollsträning (de skriver förmodligen fotbolls träning som om det var fotbollen som skulle träna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback