Startsidan

Bra uppladdning för Blodomloppet!

I dag skulle jag vila mig i form inför Blodomoppet i morgon, jag var ju sjuk en vecka och har varit på kalas både lördag och söndag så jag tänkte att det skulle vara bra. Jag hade ju match i går och då kan det vara bra att vila benen lite. Förra året spelade jag match söndag och måndag och på tisdagen sprang jag Blodomloppet med stumma ben i en seg takt. I och för sig kom jag ju före Bettan men det var ju ingen bragd på den tiden. Nu har hon ju börjat träna och ska springa milen, toka!
 
Hur som helst. I morse hörde min tränare av sig och frågade om jag kunde spela match i kväll. Eftersom jag har svårt att säga nej till fotboll så spelade jag. Nu har mina vader dragit ihop sig och vi får väl se hur det känns i morgon. Men ja, nu har jag ju något att skylla en eventuell (trolig) dålig tid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback