Startsidan

Hon känner mig utan och innan

Jag glömde ju berätta en sak om den alkoholfria drinken Susanne köpte åt mig, när hon beställde sa hon till bartendern "en alkoholfri drink utan banan".
 
I dag spelade jag innebandy för det tycker några att jag ska börja med men jag vet inte om jag hinner det. Dessutom föredrar jag ju fotboll så jag tror jag kommer skippa det. Hanen skulle ha bilen så jag fick cykla och sen har jag ingen innebandyklubba så jag fick låna min systers och mamma kom förbi med dem till min praktikplats. Lite fakta inför det jag ska berätta. Alltså, jag insåg att jag hade glömt klubborna på praktiken så jag åkte i god tid hemifrån för att hinna förbi där och hämta dem på vägen. Halvvägs till praktiken kom jag på att jag hade glömt nyckeln så jag fick cykla hem igen och hämta den. Ja, sen hände förresten inget mer men det kändes jobbigt att glömma grejer två gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback