Startsidan

Jag kommer inte vara vitast i år!

I dag plockade jag på mig lite vuxenpoäng eftersom jag skrev under ett avtal om en tillsvidareanställning. Himla skönt måste jag säga för nu vet jag att jag bara behöver svälta i sommar. På tal om att svälta så har jag förresten blåsor i munnen så jag kan bara äta sådant som är mjukt. Jag har varit hungrig hela helgen och är det fortfarande, trots att jag tycker att jag äter som vanligt.
 
I dag var det så sjukt varmt ute att vi nästan var tvungna att sitta inne och fika på eftermiddagen. Men ja, vi plågade oss lite, dagarna blir så mycket lättare om en får komma ut och få lite friskluft på lunchen och på rasterna. Jag ska verkligen njuta av sommaren på min praktikplats eftersom det är långt ifrån alla kliniker, typ ingen, som har en uteplats.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback